fredag 12 november 2010

Tänd ett ljus....


Jaha ni. Så var det fredag igen då. Veckorna susar förbi. Nu hade jag tänkt visa lite pyssel jag gjorde i går men jag har glömt fota det så det får bli en annan dag...
Ibland blir det bara - Jaha - vad ska jag skriva om idag då...? Som nu.
En ska jag tänkte på är, vad roligt det är att så många besöker mig varje dag. Det finns bara en sak som är bättre - om ni lämnar ett litet meddelande efter er. Ni får vara anonym. Men det skulle verkligen vara roligt om ni sa något ibland... ;)

Nu har vi packad upp söta små kakformar/ljusstake  från Krasilnikoff. Då kanske några undrar: Vad ska jag ha den då? Det vet jag ser du. Barnen kan ha den som adventsljusstake på skolbänken - om de nu tänder ljus på deras skola. Som bordsplacering vid glöggfesten - en liten kakform vid varje plats.  Många på en lång rad eller en alldeles ensam med lite godis i.

Nu ska jag slappa i soffan, gör tidig kväll i kväll.

Ha det bra nu och lämna något gulligt efter dig :)


/J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar