måndag 29 november 2010

I saknaden av....

... en hemsida. (Ska sätta in en trevlig bild i kväll.  : )Men just nu sitter jag  på annan "ort", skulle man kunna säga eftersom det känns som Nordpolen här, men vi säger ett annat "ställe" än vanligt och min externa bildbank är inte med mig.)

Jag har fått lite förfrågningar ang hemsidan... och den är ju inte klar än. Så jag tänkte så här. I väntan på att den blir klar, lägger jag upp lite uppgifter i kanten på bloggen som kan vara av intresse för er som vill besöka mig. Öppettider, adress mm så ska den nog dyka upp här framöver.

Vaknade med pepparkaksdoft i näsan då jag hela gårdagskvällen bakade pepparkakshusdelar. Ska bli spännande att se om de går att få ihop eller om det blir till att skaffa sig en byggsats från ICA I år. (Det är över 40 delar som ska passas ihop) Har ni gjort egna själv så vet ni ju att det sväller lite här och där och måste kantskäras. Nu hann jag inte med det på alla innan de stelnade...

Slut för nu men det kan ju komma en uppdatering under kvällen...

/J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar