tisdag 17 maj 2011

This car is automatic, it's ........it's greased lightning!

Alla barns drömbil. Som denna hot rod, eller en helt röd eller varför inte en bubbelgumsrosa.
Gåbilar för barn 1-3 och trampbilar för barn 3-5 (bild på den kommer vid annat tillfälle) har vi nu i butiken och alla barn som kommer in blir kära (en och annan vuxen med för den delen).

Det var ett tag sen jag skrev nu igen, skulle behöva klona mig ibland : ). Sen sist har vi släppt ut fåren på grönbete, hönsen vidgar sina vyer och törs ta sig lite längre bort i sitt stora hägn - vilket vi gillar så att de inte äter sönder gräsmattan helt : ). "Farmen" har utökats med flera svarta söta lamm, några aberdeen angus kalvar och kycklingar av olika raser och några ankor förstås. Nu är det bara att vänta och se om det blir några kaninungar. : )

Vilket väder det har varit idag, vinteroverall på, till t-shirt, för att gå tillbaka till "minus"-grader igen brrr. Sen jag köpte några färghinkar för några veckor sedan har det varit konstant dåligt väder eller för kallt. Menas det att jag inte ska måla? Eller vad? Hörde nyss att till helgen ska det bli fint, så jag hoppas på det då.


Här hade jag nu tänkt lägga ut en bild på en annan härligt lackerad plåtpryl, men nu fungerar det inte.....
Det blir en annan dag.

Ha det gott!

/J

1 kommentar:

  1. Åh, säg till om ni får några kaninungar! :)

    SvaraRadera