söndag 29 augusti 2010

Skyfall



Här är mina skyltar som ska stå nere vid stora vägen. Ser ni dem så är ni framme. Just nu håller jag på att göra löstagbara skyltar att häkta på, där jag kan skriva vad jag säljer och ändra vid behov. Skulle behöva fler timmar på dygnet - det är en del att fixa, tillstånd, andra papper, annonser, logga, kontakta leverantörer och inte att glömma snickra på butiken, just nu gör vi allt själv pga brist på snickare, men har blivit lovade av några att de kommer så fort de blir regn eftersom de har utejobb bokade ett tag framöver. Så nu hoppas jag på skyfall ;) Men inte så att vägarna brister...

Nu är det filmtajm igen! Har haft en skön helg med korta utflykter, byggarbete och lediga kvällar. Det har varit så härligt - jag somnar i soffan efter halva filmen.  Har inte varit inne innan 22 under nästan hela sommaren så det var välbehövligt.

Imorgon blir det nog något som jag har "dille" på...

Hej svejs! / J

4 kommentarer:

  1. Hej!
    KUL att du hittade till mej och tack! :)

    Vad spännande med butik!!! Gud vad roligt. Det är ju precis vad jag drömmer om att starta i stallet. Vad ska du sälja, blir det inredning. Finns nätbutik? :)
    Vad FINT ni ser ut att ha det.
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Wow såå fina skyltar! Vad roligt! Bra jobbat!!
    kram kram

    SvaraRadera
  3. Grymt! Vilken fin hemsida. Jag är helt säker på att butiken kommer bli hur fin och bra som helst!

    Lycka till!

    SvaraRadera
  4. Hej på er!

    Butiken kommer att ha två delar. Djurfoder och tillbehör i ena delen, och inredning i lantlig stil i den andra. Foderdelen är klar men vi (jag) när H jobbar snickrar för fullt för att få till "butiksdelen".

    Dags att gå till skolbussen!

    Tack för fina kommentarer!

    /J

    SvaraRadera