torsdag 1 mars 2012

Söta blommor!

 Söta små blomljusstakar! färgerna här gör dem inte rättvis. Rosa/ljung, grön och ljusgrå är det - måste ta några nya bilder - söta är de i alla fall och passar fint när våren närmar sig.
 Fin plåtbox med lock och handtag även den från Bloomingville.
Vilken energi man får av lite ljus : ). Här rensas det i alla vrå, det är många vrår kvar men jag är på god väg.
Det värsta när jag kommer i storstädar tagen så blir huset av någon anledning VÄRRE. Mest för att den HÄR saken ska ligga DÄR istället och för att den ska kunna ligga DÄR måste jag flytta på det som redan är där också är spiralen igång.  Så nu sitter jag med 4 tomma skåp och en hel massa saker utanför skåpen..... Men det blir nog till det bättre när det är färdigt. Sitter även och kollar lite tapeter. Jag har hittat några fina men skulle behöva förslag på några. Har ni sett någon alldeles underbar gammaldags tapet så tipsa gärna. Jag vill dock inte ha djur på den, eftersom vi bor på landet så kryllar det av djur på utsidan av huset så vi nöjer oss med dem : ).

Idag har butiken öppet 10-17. Varmt välkommen!

Jessica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar