onsdag 22 juni 2011

Sockersött förvandlas till frustration skulle man kunna kalla det : )

En alldeles urgullig liten rosa gammaldags trampbil. Perfekt för barn mellan 3-5 skulle jag ha lagt in här. MEN DET FUNGERAR INTE, GRRR.

Nu skulle det vara helt fantastiskt om ni som vet kunde lämna en kommentar : ). Det går inte att lägga in en bild på blogger. Bilden laddar upp men sen försvinner den. Är det ett vanligt problem eller bara något som drabbar mig. ; ) Den senaste vecka har det varit så......hoppas det ordnar sig....ja och bilden fungerar eftersom jag laddat den till andra ställen. Eller är jag tvungen att byta blogg. Någon som vet?

Undrar NI över något, vad något kostar eller annat, så skriv ett inlägg eller maila mig så får ni svar.

Välkommen!

Ha en härlig eftermiddag i solen!

/J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar