torsdag 28 oktober 2010

Imse...


Vissa dagar längtar man bara tillbaka till sommaren som bara försvann när vi snickrade och målade. I går till exempel då det var så kallt att det kändes som om jag hade blånaglar på alla fingrar och tår efter att ha varit ute och snickrat hela dagen.Det blåste och regnade galet mycket och jag bara önskade att allt skulle vara klart. Då är det tur att det ibland är som idag då det är rena värmeböljan, det ångar från väggarna av solen, härligt.
Den äckliga spindeln, hängde i sovrumstaket en kväll när jag skulle lägga mig. Dem kan jag vara utan, men havet som ligger helst stilla....

...ljusa kvällar...

...och lite ledighet saknar jag.


Snart, snart ska jag uppdatera er om bygget. Behöver bara några timmars hjälp med det som saknas av taket först.... Sen ska jag mata er med en massa bilder : )

Ha en bra kväll!

/J

2 kommentarer:

  1. Ja nu växlar vädret verkligen! Ena dagen superkallt andra 8 plus och sol och regn och blåst däremellan:(
    Ser framemot bilder på bygget!! Hoppas det flyter på!
    Trevlig lördag!
    Eva

    SvaraRadera
  2. Härliga bilder du visar. Så rofyllt när vattnet ligger så där stilla på sjön. Kikade in på ditt kök som jag gillade skarpt. Så fint! Ha en fortsatt bra helg! Kram Anna

    SvaraRadera