lördag 28 augusti 2010

Den fantastiska...

...sommaren är slut och jag känner att jag bara måste lägga in några sommarbilder som inte är fula renoveringsobjek/byggprojekt.






Sommaren började med det här härliga ballongsläppen på barnens skola. Det är tradition på skolan och extra fint när himlen är blå.



Av drivved gjorde jag den här vägvisaren som barnen har vid "konditoriet".



Havet vid föräldrarnas stuga en solig sommardag - men lika fantastiskt i alla skepnader.


Mina underbara pioner - från två plantor har jag nu förökat dem till en fem meter lång häck som så småningom ska bli stor plantering tillsammans med andra blommor vid huset.


Goda solvarma hallon - underbart! Längtar redan till nästa sommar. När jag för några dagar sedan började med bloggen hade jag tänkt att den skulle handla lite mer om inredning,  hmm.. Det beror nog på att jag bara måste vara ute om solen lyser. Men nu kommer hösten så det ska nog komma en eller annan bild från insidan också, om jag inte gräver om i rabatten och snickrar på butiken förstås. ;) Idag blev foderdelen i butiken klar - bilder på det kommer senare.

Ha en bra kväll!

/J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar