torsdag 17 februari 2011

Oemotståndlig


Haveri, havera. Datorn krånglar eller har krånglat (hoppas jag). Så det har inte blivit mycket bloggat. Förutom dataproblem så har det varit en del annat, som droppande vattenledningar, takdropp inomhus (har precis samlat ihop ett tiotal plastbyttor och handdukar i drivor, så nu hoppas jag att det inte ska droppa mer den här vintern). Ute däremot får det gärna börja droppa snart för nu orkar jag verkligen inte skotta mer snö. Det som har kommit de senaste dagarna är iofs bara fluff men det ska ju bort och det är inte det lättaste eftersom det bara yr omkring som om det vore dun. Näe nu visualiserar jag grön mark, vårlökar, solsken, fågelkvitter, värme......... Gillar vinter, men inte när det är så förb..kat kallt som den här har varit.

Har fått hem de här smaskiga tårtorna i butiken (samt en del bröd och kakor som jag visat tidigare) de är så otroligt verkliga att man får lust att sätta dit pekfingret och ta sig ett smakprov.


Den här men geléhjärtan, ser den inte smarrig ut? Gör inget om "karaktären" inte är den bästa....ögongodis.

Vi har ju värdinnekvällar i butiken, jätteroligt. Det går till som så att du bokar en kväll med oss tar med dig ett gäng vänner. Ni kan i lugn och ro och med trevligt sällskap gå runt och titta/handla. Vi bjuder på fika. Vi har flera bra erbjudanden under kvällen samt att värdinnan får bonuspoäng att handla för, baserat på försäljningen. En och annan överraskning kan också dyka upp. Välkommen att boka din kväll så att det blir du som får bonusen : )

 Nu är det dags att plumsa ut i snön igen. Ha en bra dag!

/J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar